سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که پى چاره‏هاى گونه‏گون تازد ، چاره‏جویى کار او را نسازد . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :7
بازدید دیروز :1
کل بازدید :43367
تعداد کل یاداشته ها : 31
102/12/29
10:31 ص
موسیقی

اول از خداوند منان وبعد از کسانیکه حال وروز بنده را میتوانند درک کنند تقاضای کمک دارم دختر عزیزم فقط پانزده سال داشت که به بیماری مزمن کلیه دچار شد

مدت سه سال است که تمام داشته نداشته هایم را خرج کردم ولی بهبودی حاصل نشد تمام دوستان واقوام نزدیک همه از دوروبرم گریخته اند بخداوندی خدا از هیچ کدام نه تقاضای

پول کردم ونه انتضار داشتم کسی کلیه اش را بدهد فقط توقع داشتم گاهی به دیدنش بیایند وروحیه بدهند تا دچار افسردگی ووووووو غیره نشود

این کمترین کاری بود که می خواستم ولی آشنایان از این هم دریغ کردند

لذا از کسانیکه میتوانند در این رابطه کمکم کنند وکلیه ای با گروه خونی  b+فروشنده یا اهدا کننده ای معرفی کنند سپاس گذار خواهم بود

پدری هستم که تنها خدا را دارم وبس روزگاری به همه اقوام ونیازمندان بخاطر خدا کمک کردم البته پنهانی وامروز دست نیاز بسوی کسانی دراز میکنم که خداوند مامورشان کرده تا

به جگر گوشه ام مدد کنند                                                          


93/8/22::: 1:0 ص
نظر()
خدای من      
  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ سلام دوستان
+ دوستان سلام ازاینکه مدتی از شما عزیزان دور بودم ومجالی نبود بتوانم از پیام ها ونامه های محبت آمیزشما بزرگواران تقدیر وتشکر کنم پوزش میخواهم . امیدوارم با مطالب واشعاری نو وچاپ نشده باز هم در کنار شما باشم یا علی